امضاء تفاهم نامه همکاری فی مابین پارک علم و فن آوری و شرکت گاز استان یزد


به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان یزد، طی جلسه ای در محل سالن کنفرانس پارک اقبال یزد در روز شنبه مورخ 22آبانماه 89 تفاهم نامه همکاری فی مابین این شرکت و پارک علم و فن آوری استان امضاء و مبادله گردید.
در این جلسه مدیرعامل شرکت گاز با تاکید برضرورت توجه به امر تحقیقات، بستر مناسب ایجاد شده در دور جدید فعالیت امور پژوهش این شرکت را فرصتی مناسب برای شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک، به عنوان عوامل اصلی کار بردی کننده پژوهش، دانست.
علیرضا پیله ور در ادامه برباور و حمایت مدیریت ارشد شرکت بر ارائه تسهیلات لازم به محققین جهت فعالیتهای پژوهشی مرتبط با صنعت گاز و مساعدت لازم در امر تحقیق در حوزه انرژی های نو تاکید کرد.
دکتر یاراحمدی رئیس پارک علم و فن آوری یزد نیز ضمن بیان تاریخچه پارک های علم و فن آوری در دنیا، سابقه تشکیل پارک علم و فن آوری در یزد را حدود ده سال اعلام و با بیان اینکه اینگونه پارکها به عنوان دانشگاه های سطح 2 در جهان معروف هستند از کارکرد های اصلی شرکتهای دانش بنیان را اجرایی کردن ایده ها، بر شمرد.
دکتر یاراحمدی در ادامه سخنان خود نظارت بر حسن اجرای قراردادهای منعقده فی مابین واحد های صنعتی و شرکتهای مستقر در پارک را از تواناییهای این مرکز عنوان و ضمانت تداوم قراردادهای منعقد شده فی مابین این مرکز و صنایع را از وظایف اصلی پارک دانست.
لازم بذکر است این تفاهم نامه در راستای اجرای سیاست استفاده بهینه از امکانات، استعداد و تواناییهای پارک علم و فناوری یزد در جهت رفع نیازهای پژوهشی و تحقیقاتی شرکت گاز استان یزد در کلیه حوزه ها منعقد و مبادله گردید.


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا